Kadra
Chcemy, aby w Naszej Szkole dzieci były dobrze wyedukowane, ale równie ważne jest dla nas to, aby były po prostu szczęśliwe. Dlatego dbamy, aby Szkołę tworzyli ludzie, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach, a przede wszystkim, aby kochali dzieci.
Rolą nauczycieli jest stwarzanie odpowiednich warunków do wzrastania. Nauczyciel jest przede wszystkim obserwatorem, reżyserem, który układa plan pracy, przystosowuje materiały pod dziecko, następnie obserwuje z boku i udziela wskazówek. Nauczyciel jest przewodnikiem w poznawaniu życia we wszystkich jego aspektach, który nie ocenia, ale wspiera ucznia w jego wysiłkach. W tradycyjnych szkołach podstawowych model ten wygląda zupełnie odwrotnie.
Maria Montessori określa nauczyciela jako „pomocnika dziecka” w jego uczeniu się, gdyż tylko schodząc na drugi plan, daje on możliwość wyzwolenia się dziecięcej energii. Wychowawca powinien być pośrednikiem miedzy materiałem dydaktycznym, a dzieckiem, zrezygnować z funkcji wykładowcy, a przyjąć rolę pomocnika i obserwatora. W trakcie pracy z pomocami rozwojowymi powinien mówić jak najmniej, bo to nie jego wyjaśnienia są istotne, lecz dziecięca ciekawość i dociekliwość. Dziecku poszukującemu, nauczyciel powinien dać odczuć swoją obecność, natomiast temu, które już zajęło się konkretną pracą, nie powinien przeszkadzać. Ten czas może przeznaczyć na wnikliwą obserwację i zanotowania postępów dziecka w nauce w tzw. „dzienniczku osiągnięć”.

Jarosław Świtoń – dyrektor szkoły
Joanna Augustyniak – wicedyrektor
Anna Karpińska – wicedyrektor, koordynator ED
Marta Szabrańska – wychowawca kl. 0-3 a
Anna Meller – wychowawca kl. 0-3 b, pedagog specjalny
Daria Pilarska – wychowawca kl. 0-3 c
Joanna Augustyniak – wychowawca kl. 0-3 e
Urszula Górska – oligofrenopedagog / wychowawca klasy 0-3 f
Joanna Nowakowska – nauczyciel kl. 0-3 c
Mirella Lewandowska – nauczyciel w klasie 0-3 a
Radosława Słomińska – edukacja wczesnoszkolna kl. 0-3 b
Taraszkiewicz Weronika – edukacja wczesnoszkolna kl. 0-3 f
Kinga Krajewska – język angielski 0-3 a i b
Julia Zabrocka – język angielski
Alina Sianowska – język niemiecki kl. 7-8 a
Marcin Pawlak – wf
Adam Świtoń – gimnastyka korekcyjna
Olga Sawościanik – przyroda
Marcin Kończewski – język polski 4-6, wychowawca kl. 4 a
Kacper Wesołowski – matematyka, wychowawca kl. 5 a
Maurycy Kustra – historia, wychowawca
Roksana Golas – pedagog specjalny w klasach 4-6 b
Maria Plenzner – katechetka w szkole na ul. Starołęckiej
Anna Jurkiewicz – język angielski w szkole na ul. Starołęckiej
Kinga Dąbrowska – wychowawca kl. 0-3 d
Diana Kardasz – wychowawca kl. 0-3 d
Dariusz Budkiewicz – wychowawca kl. 4 b
Klara Frankowska – wychowawca kl. 5 b, język polski
Anna Jurkiewicz – wychowawca kl. 6 b
Julia Dubiecka – język angielski, wychowawczyni kl. 6 a
Emilia Grzęda – biologia, sensoLab /wychowawca klasy 9
Piotr Tokarski – matematyka 7-8
Zuzanna Czechowska – język polski w klasach 7-8 a
Alicja Curtis – język angielski 7-8 a
Anna Dykczak – język angielski kl. 0-3 f
Sebastian Prentki – chemia
Piotr Pustkowiak – fizyka
Kornelia Sydor – geografia
Rafał Ciećwierz – informatyka, robotyka
Maciej Kostrubiec – informatyka
Magdalena Morawska – katecheza
Stanisław Wróblewski – etyka
Aleksandra Piernikowska – plastyka
Agnieszka Kula – plastyka
Nikola Gajewska – plastyka
Grzegorz Chołuj – zajęcia teatralne
Kajetan Drzymała – muzyka
Aurelia Rosińska – język hiszpański
Mikołaj Kowalski – język hiszpański, karate
Marta Solczyńska – taniec nowoczesny
Anna Ranoszek – karate w szkole na ul. Starołęckiej
Karol Stróżyk – gitara, szachy
Karolina Gross – logopeda, neurologopeda
Adrianna Chabraszewska – logopeda
Danuta Perkiewicz– pedagog specjalny
Katarzyna Wawrzyniak – pedagog specjalny
Aleksandra Łysiak – pedagog specjalny
Katarzyna Dobrzyńska-Urbańska – psycholog terapeuta
Mateusz Moroń – psycholog
Sylwia Napierała, Karolina Szpek, Piotr Ratajczyk, Khyungnag Zodpa, Karol Stróżyk, Adrianna Chabraszewska – świetlica